روزنگاشت یک بیست ساله

باشد که انسان بهتری باشیم

روزنگاشت یک بیست ساله

باشد که انسان بهتری باشیم

در این بلاگ سعی میکنم مطالب مختلفی در زمینه های روانشناسی،یادگیری زبان دوم و سوم و...و علم و دانش بنویسم. همچنین پیشنهاد فیلم و کتاب خوب هم دارم. امیدوارم مطالب مفید باشند و لذت ببرید.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

اولین پست

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

سلام. به وبلاگ من خوش آمدید. من نیوشا کاظمی زاده هستم. بیست ساله. دانشجوی زبان روسی دانشگاه علامه طباطبایی. 

 

smileyامیدوارم لحظات خوبی رو در کنار هم داشته باشیم. سعی میکنم هر روز یک پست بگذارم و اندکی هم که شده به اطلاعات شما اضافه کنم.

  • نیوشا کاظمی زاده

نظرات  (۲)

سلام ، خوش آمدی ...

من هم سارا هستم بیست ساله ...

موفق باشی ...

پاسخ:
سلام ممنون💜

تبریک بابت این اتفاق مبارک

منتظر جملات قشنگت هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی