روزنگاشت یک بیست ساله

باشد که انسان بهتری باشیم

روزنگاشت یک بیست ساله

باشد که انسان بهتری باشیم

در این بلاگ سعی میکنم مطالب مختلفی در زمینه های روانشناسی،یادگیری زبان دوم و سوم و...و علم و دانش بنویسم. همچنین پیشنهاد فیلم و کتاب خوب هم دارم. امیدوارم مطالب مفید باشند و لذت ببرید.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

طبیعت

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۳۰ ب.ظ

طبیعت رو دوست دارم. وقتی تو طبیعتم دیگه هیچ چیزی مهم نیست. حس آزادی قشنگی بهم میده. شاید به خاطر اینه که از شهر و هر قانونی که برای خودم می‌زارم دور میشم. مسائلی که وقتی وسطشیم فکر میکنیم الان میکشتمون از دور خیلی کوچیک به نظر میرسن. واسه همینه که همیشه نگاه کردن با آسمون پر ستاره آرومم میکنه. یادم میندازه چقدر کوچیکم ولی مهم نیست که خیلی کوچیکم. حداقل توی یه دنیای فوق العاده قشنگ زندگی می‌کنم.

یا شایدم طبیعت آرومم میکنه چون با بودن درش به ریشه هام برمیگردم. به جایی که تعلق دارم. جایی که نیاکانم برای سالیان سال درش زندگی کردن. زیر آسمون آبیش خوابیدن و از موهبت های وحشیش استفاده کردن.

 

  • نیوشا کاظمی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی