روزنگاشت یک بیست ساله

باشد که انسان بهتری باشیم

روزنگاشت یک بیست ساله

باشد که انسان بهتری باشیم

در این بلاگ سعی میکنم مطالب مختلفی در زمینه های روانشناسی،یادگیری زبان دوم و سوم و...و علم و دانش بنویسم. همچنین پیشنهاد فیلم و کتاب خوب هم دارم. امیدوارم مطالب مفید باشند و لذت ببرید.

کلمات کلیدی
آخرین مطالب

فرزند ماه

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ق.ظ

دختری درون من است  با چشمانی به سیاهی فضای بیکران و موهایی به تاریکی شب. فرزند ماه 🌚 است و از تنهایی در شب بیشتر از هر چیزی خوشش می آید. اکثر مواقع خیره میشود به هیچ چیز و در مورد همه چیز فکر میکند. بالاترین خوش بختیش قدم زدن زیر باران در حال گوش کردن به موسیقی است. زندگی را ساده می‌گیرد اما ساده نیست. زیاد گریه می‌کند و من به برق چشمان بارانی اش ایمان دارم.

دوستش دارم بیشتر از تمام قسمت های دیگر وجودم. بعضی اوقات تنها دلیل زنده بودنم است و تنها دلیل امیدم به آینده. تا وقتی که هست تا با لبخند محزون خود،من در حال غرق شدن در دریای اشک را در آغوش بگیرد.

  • نیوشا کاظمی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی